کیانکیان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

کیان پسر مامان و بابا

پنجمین تولد

1391/9/28 16:41
نویسنده : مامان مریم
70 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 16 آذر پنجمین تولد کیان را برگزار کردیم و خیلی خوش گذشت. دوست داشتم بیشتر بچه ها و دوستانش باشند ولی نمی دونستم آیا بچه های مهد کودک می آیند یا نه ؟ برای اینکه تولد بچه گونه شود ،صندلی بازی گذاشتیم ولی توی بازی دست کیان به آرمان خورد  و گونه اش براثر برخورد به میز  کبود شد و بازی تعطیل شد. هرکاری هم کردم کسی برقصه هیچ کس نرقصید، به زور حسین و روژین را بلند کردم .

تمام تم تولد انگری برد بود و کلی خودم و راضیه و میترا زحمت کشیدیم تا این وسایل آماده شدند.

یک ژله انگری برد هم به پیشنهاد الهه درست کردم که بنظر خودم عالی شد.

اول، جشن تولد را برگزار کردیم وکادو ها راباز کردیم و بعد شام خوردیم موقع برگزاری جشن، کیان مرتب آرمان و رادین را حل می داد و نمی گذاشت به کیک نزدیک شوند و آنها هم با پشتکار زیاد می خواستند شوع ها را خاموش کنند کیان هم که می خواست جلوی آنها رابگیرد، دستانش را دور کیک حلقه کرد و لباسش کیکی شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)