کیانکیان، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

کیان پسر مامان و بابا

تام و جری

1391/11/9 12:14
نویسنده : مامان مریم
131 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها کیان خیلی تام و جری نگاه می کند(هم ماهواره و هم cd) و معمولا باصدای بلند هم می خندهخنده

دیشب هم ما درحال نگاه کردن تام و جری حدود ساعت 9خوابمان برد . صبح یک ربع به 7 کیان بیدار شد و اولین سوالی که پرسید امروز تعطیل!؟ گفتم نه بیا یکم بخواب گفت نه می خوام تلویزیون ببینم و خوشبختانه امروز تونستیم زود از خانه بریم بیرون و من زود به اداره برسم .
تو ی راه برای یک ماشین که خیلی یواش می رفت بوق زدم و کیان هم شیشه را کشید پایین و با دهنش صدای پوف را درآورد و من عصبانی شدم و دعواش کردم .زبان
کیان گفت جری این کار را میکند تو هم تامی من هم گفتم آخ جون پس می خورمت و بعد تو هم تو دهن من مشت می زنی و می پری بیرون، شروع کرد به خندین و گفت مامان، تام دو تا مشتش را روی هم گذاشته بود و جری تو مشتش بود اومد که توی مشتش را یواشکی نگاه کند جری زد تو چشمش و با هم شروع کر به خندین با صدای بلند. بعدش هم یادش افتاد امروز باید کاردستی میبرده و یادش رفته بود که بگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)